دبی به عروس خاورمیانه معروف است و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات بزرگی شده است و به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. . در سفر به دبی سازه های بی نظیری مانند برج خلیفه، ساحل فوق العاده و صحرای پیامبر را خواهید دید که در دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه قصد دارد به طور کامل به موارد فوق بپردازد.



آب و هوای دبی در فصول مختلف چگونه است؟

آگاهی از آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر در انتهای خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه آب و هوای این شهر معمولا گرم است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا نامساعد است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به طرز غیر قابل تحملی گرم می شود و میانگین دما به حدود 48 درجه سانتی گراد می رسد.

نوامبر تا فوریه معادل نوامبر تا اواخر فوریه است و بهترین زمان برای سفر به دبی است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در ساحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید. از مناظر لذت ببرید از هیجان کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی ضروری است. شهر مدرن دبی استانداردترین هتل های دنیا را برای مهمانان دارد.

در ادامه زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر ارائه می شود.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند صرافی ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی و همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

هتل Endereço do Jumeirah: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل پنج ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و با 15 دقیقه رانندگی تا فرودگاه دبی فاصله دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل زیبا واقع شده است. امکانات این هتل: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP.

Naslov hotela Raffles: دوباج، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل ها و تاج دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در قلب این شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره ای عالی از شهر دارد. هتل تاج رستوران های بسیار متنوعی دارد که می توانید غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را در آنها پیدا کنید.

آدرس هتل تاج: مرکز برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره است و دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. امکانات هتل شامل 9 رستوران است که می توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنها پیدا کنید. این هتل منظره ای فوق العاده از خلیج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و هتل ساحلی دبی حدود 30 دقیقه با ماشین می باشد. شایان ذکر است امکاناتی که این هتل به مسافران خود ارائه می دهد منحصر به فرد و منحصر به فرد بوده و در سفر به دبی تجربه خوشایندی را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

آدرس هتل پارک حیات: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف



هتل مینا سلام

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق و چشم اندازی خیره کننده از دریا و خلیج است که تضاد جالبی با منظره دریا در این شهر کویری ارائه می کند. لازم به ذکر است که این هتل دارای ویژگی های خاصی می باشد. اتاق های معلولین و سالمندان.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در طی این مطالعه نکات مهمی قبل از سفر به دبی بررسی شد تا شما و عزیزانتان سفری شیرین و خاطره انگیز را تجربه کنید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، پیشنهاد می شود از شرکت سادات رنت خودرو اجاره کنید. شایان ذکر است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد