به گزارش وب سایت Maawa، هیچ چیز مانند یک میز ناهارخوری مدرن و شیک نمی تواند سبک دکوراسیون منزل شما را بیان کند. چه برای یک شام و چه لحظاتی برای استراحت با خانواده، اتاق غذاخوری نقش مهمی در فضای خانه شما دارد.

مبلمان اتاق ناهارخوری مدرن یکی از سبک های محبوب و پرکاربرد در خانه های امروزی است. انتخاب از بین صدها مدل مبلمان مدرن غذاخوری بسیار آسان خواهد بود. اما لازم است قبل از خرید بهترین محصول نکات مهم را در نظر بگیرید; ویکی ساخت و ساز ما را دنبال کنید.

میز ناهارخوری مدرن چیست؟

سبک مدرن، ساده و بدون تزئین است! جنبش سبک مدرن در نیمه اول قرن بیستم به محبوبیت خود ادامه داد و مشتقات بعدی این سبک به مدرن میانه و پست مدرن تقسیم می شود. یکی از باورهای اصلی جنبش طراحی مدرن این ایده است که فرم تابع کارکرد است، به عبارت دیگر، طراحی تمام وسایل و وسایل دکوراسیون باید نمایانگر هدف آن باشد و اگر دکوراسیون یا تزئینات کاربردی نداشته باشد. و هدف عملی، ممکن است به کلی رد شده باشد.

این فلسفه پشت سبک مدرن، آن را برای افرادی که فضاهای ساده را ترجیح می دهند، انتخابی عالی می کند. به ویژه برای اتاق ناهارخوری که در آن هر عنصر در اطراف میز ناهار خوری باید انتخاب شود بسیار مهم است.

میز ناهارخوری مدرن و سبک آن ارتباط نزدیکی با ایده مینیمالیسم دارد، زیرا فضاها مرتب هستند و چیزها طراحی ساده ای دارند. خطوط تمیز، خالص و تک رنگ ترجیح داده می شوند. هیچ دکوراسیونی، اشکال هندسی به شکل ساده خود، میز ناهارخوری را تعریف می کند. نور نیز نقش اصلی را در این شیوه دکوراسیون ایفا می کند، زیرا همه فضاها با مبلمان پر نمی شوند و نور مناسب باعث افزایش دید و وضوح می شود.

سفید، مشکی، کرم و خاکستری رنگ هایی هستند که اغلب در میزهای مدرن استفاده می شوند. اگرچه رنگ های خنثی بسیار محبوب هستند، اما می توانید با انتخاب پارچه آن ها را با رنگ های پاستلی ترکیب کنید.

میز ناهارخوری مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین قسمت ها در قسمت غذاخوری میز است. بنابراین گزینه های زیادی برای خرید میز ناهارخوری مدرن وجود دارد. آیا باید یک میز بزرگ باشد؟ فرم آن چگونه باید باشد؟ آیا باید از چوب ساخته شود یا شیشه؟ یافتن سبک مورد نظر بخشی از فرآیند انتخاب بهترین محصول است.

سبک ها و متریال های رایج زیادی برای میزهای ناهارخوری مدرن و شیک وجود دارد. برای سبک مدرن، میز ناهارخوری گرد و مستطیلی با فریم فلزی و رویه شیشه ای می تواند بهترین انتخاب باشد. برای میزهای کوچک Wooden dining table، سنگ مرمر و اسلب رایج ترین انتخاب هستند. در هر صورت، میز ناهارخوری مدرن به عنوان نقطه کانونی منطقه غذاخوری شناخته می شود که همه افراد خانه را دور هم جمع می کند.


ویژگی های یک میز ناهارخوری مدرن

سبک

برای داشتن ظاهری منسجم در خانه، یک میز مدرن باید به خوبی با دکوراسیون اتاق ناهارخوری شما هماهنگ باشد تا مکانی زیبا و کاربردی برای یک وعده غذایی ایجاد کند. به عنوان مثال، شکل منحصر به فرد و استفاده از یک میز شیشه ای با بسیاری از سبک های اتاق ناهارخوری مدرن مطابقت دارد و حس هماهنگی را با چنین میزی ایجاد می کند.

میزهای ناهار خوری و فریم های فلزی برای افزودن سبک به مشاغل و رستوران ها عالی هستند. به طور کلی هنگام انتخاب یک میز ناهارخوری مدرن و شیک، سبک طراحی دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید.

دستگاه

اگرچه هیچ انتخاب درست یا غلطی وجود ندارد! انتخاب درست ظروف غذاخوری می تواند دکور اتاق غذاخوری شما را به کلی تغییر دهد. میزهای ناهارخوری چوبی اتاق را پر می کنند و نقطه کانونی خاصی ایجاد می کنند، در حالی که میزهای شیشه ای مینیمال و محبوب هستند، فضا را باز می کنند و به سایر عناصر فضا نور و تمیزی می بخشند.

طرح های میز سنگی مانند سنگ مرمر و گرانیت طبیعی و لوکس به نظر می رسند، در حالی که گزینه های فلزی برای اتاق های غذاخوری مدرن و صنعتی عالی هستند. اگرچه گفته می شود چوب سبکی کلاسیک دارد، اما در ترکیب با پلاستیک و شیشه می تواند سبکی مدرن را تداعی کند.

دور

یافتن تعادل مناسب بین اندازه و فضا، ظاهر و عملکرد اتاق ناهارخوری تانیل چوب را بهبود می بخشد، بنابراین انتخاب میز معاصر با اندازه مناسب مهم است. توصیه می شود ابتدا فضای حداقل پشت قفسه ها را اندازه گیری کنید. این برای ایجاد فضایی برای حرکت آسان است. داشتن یک تصویر ذهنی از فضایی که می خواهید میز را در آن قرار دهید به اندازه گیری ابعاد میز و میزان فضای خالی دور میز کمک می کند.


همچنین تعداد افرادی را که می خواهید دور میز برای فعالیت های روزانه و رویدادهای خاص در نظر بگیرید. میزهای تحریر مدرن در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود است، بنابراین دست شما برای انتخاب بهترین محصول باز است. اگر فضای محدودی دارید می توانید یک میز ناهارخوری کوچک در نظر بگیرید. این میزها اغلب تاشو هستند و کمترین فضای محیط را اشغال می کنند.

ساختن

میز ناهارخوری مستطیلی از نظر فرم و کارکرد از همه انواع دیگر محبوبیت بیشتری دارد. میزهای مستطیلی مدرن می توانند افراد بیشتری را دور خود جمع کنند. برای فضاهای بلند و باریک مناسب هستند و برای فضاهای غذاخوری مدرن شیک و جذاب به نظر می رسند.

انواع مختلفی از میز ناهارخوری گرد و بیضی شکل در بازار وجود دارد. این میز می تواند فضایی صمیمی ایجاد کند و روابط دوستانه را تقویت کند. میزهای گرد نیز فضای کمتری را نسبت به میزهای مستطیلی اشغال می کنند.

یک میز مربع برای هر اتاقی مناسب است. به خصوص برای خانواده های کوچک، مربع شکل این میزها می تواند باعث صرفه جویی در فضا و افزایش ارتباط افراد شود. سبک مدرن این میز می تواند حسی دنج و راحت ایجاد کند.

چند مدل میز ناهارخوری مدرن

اخرین حرف

اگر یک سبک میز ناهار خوری چوبی تانیل چوب وجود داشته باشد که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده طراحان داخلی قرار گرفته است، آن سبک مدرن است. این نوع دکوراسیون برای افراد شهری و مدرن که مبلمان همه کاره را دوست دارند بسیار مناسب است. در واقع میزهای ناهارخوری مدرن و شیک این مزیت را دارند که به ساده ترین شکل طراحی شده و انتخاب را برای خریدار آسان می کنند.

به همین دلیل است که در بسیاری از فضاهای نشیمن و حتی اداری در کنار ویژگی های کلاسیک، میزهای ناهارخوری مدرن نیز وجود دارد. در واقع تاثیر سبک مدرن بر کلاسیک آسانتر از قرار دادن سبک کلاسیک بر طراحی مدرن است، برای مثال می توانید یک میز ناهارخوری مدرن را در فضای کلاسیک قرار دهید، بدون اینکه هماهنگی اتاق را تغییر دهید.