از بهترین و البته ساده ترین خدمتی که تقریبا تمامی هتل ها ان را ارائه می دهند خدمات ترانسفر رفت و برگشت است.ابن هتل همچنین خدمات فتوکپی, پارکینگ, تحویل اتاق در ساعت 15:00 و تحویل اتاق توسط مسافران در ساعت 12:00 انجام می شود. این پارک فوق العاده زیبای 40 ساله تقریبا هم سن خود امارات است و از زمان افتتاح تا به حال تحت بازسازی هایی قرار گرفته است که مهمترین آنها زیرگذر است. انواع بلیط ها، قیمت ها و زمان های مختلف روز برای بازدید وجود دارد. اتاق های یک خوابه کینگ : اتاق های 49 متری که امکان اقامت برای 4 بزرگسال و یک کودک را دارد. اتوبوس های هاپ آن هاپ آف به صورت گردشی حرکت می کنن و شما می تونین در هر مرکز که دوست دارین، پیاده بشین و بعد از بازدید و یا خرید با اتوبوس بعدی که هر پانزده دقیقه تا نیم ساعت یکبار وارد ایستگاه مخصوص می شه، به مرکز بعدی برید.دبی یکی از شهرهایی است که می توانید بدون خستگی روزها در آن اقامت کنید و هر روز با نقطه ای جالب توجه و خاص روبه رو شوید. اولین سینمای ۵ بعدی دنیا با نام بن تن نیز در اینجا واقع شده است که در کنار فروشگاه بن تن قرار گرفته است.

لوندر یکی از هتل های 3 ستاره و متوسط دبی است که هتل ارزانی نیز محسوب می شود و از جمله هتل های ارزان دبی از نگاه مسافران این شهر است.این هتل در بخش مرکز دبی قرار گرفته است و مجموعا 117 اتاق دارد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی چیزی کمتر از 10 کیلومتر فاصله دارد. پیست پیاده روی مارینا 24 کیلومتر با هتل گرند امارات فاصله دارد. با فقط 15 دقیقه پیاده روی از دبی کریک، این هتل در بر دبی قرار گرفته و استخر بالای پشت بام و فضای وسیع کنار استخر فراهم می کند. هتل گرند امارات دبی یک هتل 4 ستاره است و این هتل 47 طبقه ی گرند امارات با موقعیت مکانی مناسب در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه متروی مرکز مالی، دارای یک استخر رو باز و وای فای رایگان است.اگر در تور دبی خود این هتل را انتخاب کردید به هیچ عنوان نگران رفت و آمد خود نباشید, فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 15 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. مرکز خرید دبی و برج خلیفه با ماشین 10 دقیقه تا هتل فاصله دارند. این مرکز خرید، قدیمیترین مرکز خرید دبی است که ۲۰ سال پیش راهاندازی شده است و معماری آن تلفیقی از سبک عربی و طراحی مدرن است. همچنین دارای بزرگترین استخر موج Breakers Bay و بخش بزرگی است که به کودکان کوچکتر و کودکان نوپا اختصاص داده شده است، که آن را به بهترین مقصد جهت تفریحات دبی برای کودکان می کند.

آخرین فناوری های هوشمند سازی خانه و به خصوص دستیاران الکترونیکی هوشمند خانگی که اپل و گوگل و آمازون عرضه کردند، در این بخش در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد. قبل از رزرو هتل دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. نوشیدنی در اتاق انتظار موجود است، اما آوردن مواد خوراکی از بیرون به داخل کنسولگری ممنوع است. موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای می باشد که هم برای تاجران و هم برای کسانی که با مقاصد تفریحی به دبی سفر میکنند مناسب است. شاید برای شما جالب باشد بدانید که این بنا، اولین موزه ای است که موفق به دریافت گواهی پلاتینیوم شده است. در این پارک بزرگ سبز فضاهای جداگانهای برای بازی نیز تعبیه شده است. دریم پالاس یکی دیگر از هتل های 3 ستاره دبی است که از هتل های ارزان دبی از نگاه مسافران محسوب می شود.این هتل 154 اتاق دارد و در منطقه محبوب دیره قرار گرفته است که تا ف رودگاه دبی یک ربع, تا متروی الرقه نیم کیلومتر, اجاره ماشین در دبی مترو خط سبز چهارصد متر و مراکز خرید معروف این منطقه( رییف و الغریر) تنها چند دقیقه فاصله دارد. پارک صفا دبی که زمانی یک فضای سبز بسیار بزرگ در مرکز شهر بود،بخاطر کانال دبی خیلی کوچک شد.با اینحال،خانواده ها،زوج ها،نوجوانان،دونده ها،اسکیت سواران،مشتاقان یوگا،کایت سواران و طبیعت دوستان همچنان میتوانند از پارک و مکان تفریحی لذت ببرند. او همچنین گفت: «این موزه تجسم تخیل فعال انسانی و اراده اماراتی است که همچنان در جهان برتری خود را نمایان میکند. این هتل از ویژگی فوق العاده ، مانند اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، امنیت 24 ساعته ، نظافت روزانه ، دستگاه فکس ، فروشگاه هدیه و سوغاتی برخوردار است. در واقع اینجا مانند یک شهر کوچک است که با جادههای کوچک، چراغهای راهنمایی و تابلوهایی برای کودکان تکمیل شده است.

گشتوگذار در مراکز خرید جذابیت چندانی برای کودکان ندارد؛ به همین دلیل دبی مال با راهاندازی این مرکز تفریحی کمک بزرگی به والدین کرده است. با رسیدن به هتل با کارکنانی مهمان نواز و کمک رسان روبرو می شوید که آماده هستند تا بهترین خدمات را به شما برسانند معمولا همه این کارکنان می توانند به طور کامل به زبان های بین لمللی حرف بزنند پس مشکلی از بابت حرف زدن با آن ها ندارید و می توانید هر درخواستی که از بابت نوع اتاق و خدمات داخل اتاق ها دارید را با آن ها در میان بگذارید. مرکز خرید برجمان را میتوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی دانست ، زمانی که داخل این مجموعه می شوید می توان به روز ترین مدل های دنیا را تماشا کنید، در این مرکز بزرگترین و مشهور ترین برندهای جهانی نیز شعبه دارند که مسافران تور دبی می توانند اجناس مورد نیازشان را با برند دلخواهشان تهیه نمایند. داخل این برج ها رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد و این بهانه ای است برای ورود عموم مردم و لذت تماشای دبی از ارتفاع و یک دید و منظره عالی به شهر پیشرفته دبی.این برج ها منظره بی نظیر و با شکوه دبی را از ارتفاعی بیش از 300 منر به نمایش می گذارد. اما این روزها قلعه الفهیدی به یک موزه باشکوه تبدیل شده که زندگی مردم بومی دبی قبل از کشف نفت را نشان میدهد و سبک زندگی آنها را به تصویر میکشد. این پارک بین دوندهها و کسانی که میخواهند در حین پیاده روی یک چشم انداز عالی را هم ببینند بسیار مشهور است. گردشگران می توانند در این کافه در حین صرف غذا از اجرای موسیقی زنده لذت ببرند. رستوران پانوراما، واقع در طبقه 43 ام، دارای منظره ای بی نظیر رو به خلیج فارس و منوی بین المللی منحصر به فرد است این رستوران انتخابی بسیار عالی برای صرف صبحانه است.

مرکز تناسب اندام هتل ریکسوس پریمیوم دبی کاملا مجهز و فوق مدرن دارای دستگاه وزن کشی، وزن کشی رایگان، دوچرخه، تردمیل و مربیان به همراه مناظری خیره کننده رو به خلیج فارس می باشد. پیست کاملا پر برف بوده و برای به چالش کشیدن همه، حتی اسکی باز های حرفه ای نیز می باشد. دبی یکی از پر طرفدارترین و بهترین شهر های منطقه آسیا و خاورمیانه است, تور دبی علی الخصوص در فصول سرما به دلیل مطلوب بودن آب و هوای این شهر بسیار پر طرفدار است.اگر شما نیز از طرفداران تور ارزان دبی هستید و می خواهید سفر مقرون به صرفه ای به دبی داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با هتل های ارزان دبی از نگاه مسافران آشنا کنیم. است.اگر قصد سفر با تور دبی را دارید حتما علاوه بر تفریحات دبی زمانی برای بازدید از برج ها و بناهای با شکوه دبی که در گینس رکورد دار هستند بگذارید. پارک صفا، یکی از مکانهایی است که در سفر به این شهر، بازدید از آن را حتما در برنامهی سفر خود قرار دهید. یکی از بخشهای شهربازی آی ام جی ( IMG ) دبی که میتواند ساعتها کودکان و حتی بزرگسالان خوشذوق را مشغول به خود کند، Kids Zone است. ترانسفر به بازار امارات و ابن بطوطه نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. برگزاری مهمانیهای مختلف خانوادگی، دوستانه و کاری نیز در بزرگترین چرخوفلک دنیا قابل اجرا است. قابل ذکر است افسرهای صدور ویزای این کنسولگری به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. جذابترین بخش فستیوال خرید دبی برای شرکتکنندگان آن، قرعهکشی و ارائه جوایز بسیار ارزنده آن است.

از جمله سواحل دبی که به علت زیبایی طبیعی آن، گردشگران اروپایی و روسی را به سمت خود کشانده است، ساحل جبل علی دبی می باشد. اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و به تنهایی بیش از 70 مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای داده است و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر میکنند، ولی دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بینظیر هستند. اما در طرف دیگر بازار میتوان طلاهای بینظیر ایتالیایی را مشاهده کرد که بهطور حتم چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند. به همین دلیل، انواع پارک های آبی با امکانات تفریحی بینظیر در این شهر ساخته شده است. در سرسره اسلیترین (Slitherine) با دوستان خود رقابت کنید و در اولین سرسره دوتایی مسابقه ای آبی جهان بررسی کنید که چه کسی سریعتر به خط پایان میرسد. از طریق جاده شیخ زاید و یا با تاکسی از به جبل علی و همچنین از طریق خط قرمز مترو می توانید به این پارک بروید. هتل آیبیس وان سنترال دبی در نزدیکی جاده شیخ زاید، کنوانسیون دبی و مرکز نمایشگاه های بین المللی دبی واقع شده است. هتل کاپترن دبی در موقعیتی مناسب، در کنار بازار خرید دیره قرار گرفته و براحتی به منطقه تجاری دوبی دسترسی دارد.هتل از 188 اتاق و سوئیت بزرگ و راحت برخوردار بوده که هریک به زیبایی آراسته و از بالکن خود به چشم اندازهای دوست داشتنی آبنمای دوبی و شهر مشرف میباشند.4 رستوران و آبمیوه سرا هر یک با سرو خوراکهای متنوع بین المللی و نوشیدنی از میهمانان پذیرایی میکنند. بانوان از ساعت 7 بامداد تا یک و نیم بعد ظهر و آقایان از ساعات 2 تا 7 بعد ظهرهتل تنها 5 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد.

أجمل فيديو عن لامير دبي Best video About La Mer Dubai باشگاه در زمان های مجزا پذیرای بانوان و آقایان میباشد. در زمان حضور در کنار این دریاچه ممکن است یک تیز شاخ عربی را در حین نوشیدن آب ببینید چرا که در راستای تلاش های حفاظتی گسترده امارات، این حیوان از جمله گونه های حیوانی به تازگی معرفی شده در این منطقه به شمار می رود. در حین ساخت این برج تلاش شده بود که جزیره در سطح پایینی ایجاد شود تا هرکسی که به برج نگاه کند این تصور را داشته باشد که این سازه روی آب ایجاد شده است. در ساخت این سازه از 92 کابل استفاده کردهاند که درازای هرکدام به 2400 کیلومتر میرسد. بااینحال جالب است بدانید که طبقه ۱۰۰ برج که سه آپارتمان مجزا در آن قرار دارد را یک فرد هندی ساکن ابوظبی خریداری کرده است. فاصله از مرکز شهر دبی تا ابوظبی تقریباً 150 کیلومتر یا کمی کمتر از 100 مایل است. نام دیگر شیخ زایدE11 است که خود مردم عربستان آن را شارع إ ۱۱ می نامند،این بزرگراه با ۵۵۸٫۴ کیلومتر یکی از بزرگترین بزرگراه های کشور امارات متحده عربی است که از ابوظبی شروع می شود و به راس الخیمه ختم می شود؛خیابان شیخ زاید در مسیر خط ساحلی خلیج فارس، کشیده شده است که در این مسیر مراکز تفریحی و تجاری مختلفی واقع شده اند. این پارک بزرگ و مدرن روباز با امکان خوب سرد و گرم کردن آب در فصل های سال ، داشتن سرسره های بسیار بزرگ و زیاد ، دو ماشین زیبای موج سواری مصنوعی و بزرگ ترین ، هیجان انگیزترین و بلندترین سرسره آبی زیبای دنیا مردم را از هر سالی به خود جذب می کند . این شهربازی امارات هم یکی از تم پارک های مجموعه پارک اند ریزورت است که با داشتن تم و طراحی مبتنی بر سینمای بالیوود، یکی دیگر از سرگرمی های منحصر به فرد دبی است.

کودکان میتوانند از ساعتها سرگرمی و خنده بیپایان در این پارک لذت ببرند. خدمات هتل ایبیس وان سنترال دبی شامل یک رستوران آسیایی ، یک بار کوبایی همراه با سرگرمی ، اتاق ملاقات و سالن بدنسازی کاملا مجهز می باشد. رستوران ایوانی Gazebo که خوراکهای عربی سرو میکند، به پخت خوراکهای فوق العاده در فضای آزاد معروف است.میهمانان مستحضر باشند، نوشیدنی های الکلی در این مکان سرو نمیشود.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر سرپوشیده، ایوان آفتاب گیر، مرکز کاملا مجهز بدنسازی بعلاوه سونا و حمام بخار اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه می گردید، زمستان را انتخاب کنید، در صورتی که تجربه خوبی در حرفه عکاسی داشته باشید، می توانید هنگام غروب آفتاب یعنی محبوب ترین زمان برای ثبت لحظه ها در دبی، نمایی متفاوت از این شهر را در دوربین خود برای همیشه ثبت کنید و تجربه ای متفاوت را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. این کابین ها دارای ظرفیتی حداکثر 40 نفره هستند که با پرداخت هزینه ای اضافه می توانید زمان غروب آفتاب را انتخاب کنید و از تماشای منظره ای شگفت انگیز لذت ببرید. هر نوبت، حداکثر ۳۰۰ نفر مجاز به ورود به باغ هستند، تا بهطور حداکثری ازدحام جمعیت جلوگیری شود و پروانهها نیز از آزار و اذیت شدن در اثر شلوغی جمعیت مصون باشند.